Tuesday 20 October 2009

Rindu Bau Pohon Tin

Rindu Pohon

Buku Rindu Bau Pohon Tin ini merupakan karya Hasrizal Jamil yang mempunyai laman web saifulislam.com . Siapa lagi kalu bukan bakal penceramah kita di mprogram permai nanti. Saya ingin mempromosikan buku Rindu Bau Pohon Tin. Amat menarik sesuai dengan remaja, yang sedang menuntut ilmu, saya sudah khatam membacanya. Wah rasa begitu teruja setiap kali menyemak halaman yang ada, rasa seperti saya pula yang berada di Jordan. Teringat cerita Inkheart , salah seorang watak dalam cerita itu mengatakan dengan membaca kita tidak perlu berjalan jauh, kita akan dapat merasai pengalaman orang yang berjalan jauh dengan membacanya (itu yang saya paham dari ayat watak tersebut) . Marilah bersama membaca nya. Jangan segan-segan.

Jika anda ingin mengetahui betapa menariknya buku ini jangan segan-segan untuk bertanya kepada saya.

0 comments:

Post a Comment